Seg dag: Lina

Det har varit en seg dag. Vaknade kl 08:00. Hade jätte ont i magen, i huvudet och mådde lite illa så jag fick stanna hemma idag. Sen när jag vaknade kl 2 på dagen hade jag fått 2 sms. Ett av elin i min klass där hon skrev att vi skulle åka till campingen och bada& basta på onsdag och även ha redovisningen om Akupunktur( nålar som man sätter in i olika punkter för avslappning)  Och sen ett sms av Amanda i klassen som skrev att vi börjar kl 10 i morgon och då har vi bild helt själva rästan av dagen utan lärare förutom i slutet då vi har engelska med Ingo! Goa dagar bara slapp hela dagarna i skolan nu innan jul.. Jag har hjälpt min syster yster att möblera om. Och nu har jag och pappa satt upp min spegel på väggen. Pepparkaksdeg är mumms. Jag har ätet lite sånt idag.  Nu ska jag titta på tv och sen duscha. Puss Hejs/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0