Sara här!

Hejsan på er som kollar in! Tänkte även prata lite om mig själv och så, precis som Lina redan har gjort. Jag går Katedralskolan i Skara på en linje som heter music and production. Där stortrivs jag verkligen! Mitt förstahansdval är sång, därför har jag sånglektion en gång i veckan. Där lär vi oss om musiklära, gehörslära, ljudteknik, ljudproduktion, studioarbete, spela i band, körsång m.m. Jag älskar musik som många redan vet. Vare sig det gäller att sjunga, spela eller lyssna på den! Jag menar, vad vore väl livet utan musik? Det finns något för alla.



Målet med denna bloggen är att spela in lite låtar och lägga ut här, och även att vara aktiv med Linas intressen som hon själv får stå för. Det vi vill göra är att dela med oss av det vi brinner för! Och hoppas att vi kan få en del följare som brinner för samma saker! Den här bloggen har varit på tal i några månader, och nu är det bara designen kvar!

Jag och Lina har känt varandra i 5 år ungefär, och hon var min första vän i den skolan jag började i efter jullovet i 5an. Hon kom varje dag och mötte mig vid bussen och fick verkligen mig att känna mig välkommen! Det är sådana saker som man aldrig glömmer.

PUSS & KRAM /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0