Måndag

Hejsan på er, Sara här! Varför ska måndagar vara så sega för? Ja fast inte segare än söndagar då förstås ..

Igår satt jag och spelade in lite när jag sjöng med instrumental musik i bakgrunden bara för att höra lite hur det lät. Det är ganska spännande att höra på sig själv, haha! Är dock ganska dålig kvalité på dem, för jag lånade mammas killes mic som inte är den bästa, fast bättre än dom flesta vanliga man har hemma som på t.ex datorn, camen eller mobilen. Vill inte lägga ut något med dålig kvalité helst, men kanske gör det någon gång i brist på annat!

På fredag ska vi (en tredjedel av klassen) spela in "I will survive" i studion, vilket kommer bli betydligt bättre än mina hemmagjorda inspelningar *hihi*. Vi har förmodligen Henke på trummor, Didrick & Sebastian på gitarr, Max på bas, Bengan på piano, Sofia på körsång & mig på vanlig sång! Så får hoppas att jag kan lägga upp det här lite senare efter helgen kanske.

Ne nu ska jag dra mig, blir till och plugga en del nu!

PUSSAR & KRAMAR /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0