Lina här!

Hej där. Klockan är inte så mycket men jag har gått upp tidigt bara för att nu ska jag och pappa åka till GBG.
Lite om mig själv och vad som händer i mitt liv just nu.
Jag går på delagardie skolan i Lidköping. Jag bor även i lidköping med min pappa och lillasyster(varannan vecka). Jag går ett program som heter hälsa & kroppsvård. Det innehåller vanliga ämnen, svenska, engelska, matte mm.. Sen håller vi på med Hår styling, make up, nagel vård & skulptur, massage, Ansiktsbehandlingar, Och tränar. Det är en skit kul linje om man gillar mode och att ha riktigt kul. På min fritid brukar jag va med dom jag tycker om mest, mina underbara kompisar. Jag och sara har varit kompisar ett bra tag nu, och vi har alltid kul. Musik är ett stort intresse för oss båda. Dock är det sara som är sjukt duktig på det och jag sitter mest och lyssnar på när hon sjunger och spelar. Jag försöker spela lite jag med men nja , jag vet inte om det låter så bra. Jag älskar att höra sara sjunga! hon har en skit fin röst! Jätte duktig! tihi. Ne men nu ska vi ta och åka iväg till GBG. Sara kommer nog också skriva lite mer om vad hon gör. Pussen / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0