Kanelbullar mm... : Lina

Tjenahej! Denna veckan har inte varit så bra enligt mig.. Jag har haft sjukt ont i magen, huvudet och mått illa. Så så mycket till skola har det inte blitt för min del. Jag var med när vi var och bada i bubbelpol, bastade och lite sånt, Och efter det mådde jag skit rent ut sagt. Men nu är jag bättre. Det blev en lugn helg för min del. Lite filmtittande och vara med folk. Mysigt. Ska nog träffa sara innan jul för hoppningsvis! Vi har inte sets på ett tag ordentligt. Men som sagt så är det en hel del att stå i innan jul. Julklappar ska jag köpa i morgon, Jag och sofie ska ut. Vi har snackat om GBG men vi får se hur vi gör. Nu idag har vi gjort hemmagjorda jul köttbullar! det va ganska så kul, Och nu ska vi baka Kanelbullar! MUMS SÄGER JAG BARA! jaja men nu måste jag baka. Skriver kanske ett inlägg senare men det beror på. PUSS /Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0