23:59 Lina.

Det var trevligt i Gbg today. Vi va ju på ikea och jag fick lite saker och sen köpte vi massa mer. Men jag orkar inte skriva dom andras saker utan lägger upp bilder på vad jag fick + min fina julpyntning/städningmin soffa med dom fina kuddarna + Min nya spegel!
Min nya spegel och mina fina nya kuddar.

Mina nya kuddar till soffan.
Mina nya kuddar..
Jag och min dator i min nya spegel. Kortena är suddiga bara för att jag står upp med datorn och tar kort..
mig i min nya spegel..
Jag gillar inte att vara som alla andra så därför älskar jag min vakra svarta gran som jag har pyntat så fint idag efter städningen. Och så klart fick jag med min söta planch på min playboy bunny.
Min fina svarta gran som är jätte fint pyntat av mig.
Puss / Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0